بیوگرافی علی عبدالمالکی

sharj



خاطره موزیک

خاطره موزیک


playback20.ir


بیوگرافی علی عبدالمالکی



موضوعات

آهنگ و موسیقی
دانلود آلبوم جدید
دانلود تک آهنگ جدید
دانلود موزیک ویدئو و کلیپ
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ بیکلام
سورس - پروژه
عکس خواننده ها
بیوگرافی

متن و شعر
متن آهنگ
اشعار بزرگان

آرشـیـو خـوانندگـان (در حال بروزرسانی)
امید جهان
حامد پهلان
حامد همایون
جمال سیدی
سامان
شهاب دلفانی
علی عبدالمالکی
علی لهراسبی
عماد
مرتضی پاشایی
مهدی پنجه پور
محسن ابراهیم زاده
ادیب خوانساری
احسان خواجه امیری
احمدرضا نبی زاده
امان الله تاجیک
افشین مقدم
ایرج خواجه امیری
ایرج مهدیان
امیر رها
اسدالله ملک
ایرج بسطامی
بیژن بیژنی
بهرام فروهر
بهرام حصیری
پرویز
پرویز مشکاتیان
تورج
جواد معروفی
حسن شجاعی
حسن کسایی
حسام الدین سراج
حمیدرضا نوربخش
خسرو شکیبایی
داریوش رفیعی
داوود مقامی
داوود آزاد
راشید
رضا غفاری
روان بخش
غلامحسین بنان
سروش
سرژیک
سلی
سعید پورسعید
سیاوش سهراب
سید خلیل عالی نژاد
سهیل نفیسی
شایان
شاهرخ
شاهرخ سالار
همایون خرم
هوشمند عقیلی
صادق نوجوکی
عبدالوهاب شهیدی
عبدالحسین مختاباد
عبدالعلی وزیری
علی دانیال
علی نظری
علی شیبانی
نادر گلچین
فرمان فتحعلیان
ناصر عبداللهی
قاسم جبلی
کیوان ساکت
جمشید نجفی
محمد نوری
مجید فرهنگ
خاطره موزیک ؛ مرجع فول آلبوم
بیوگرافی علی عبدالمالکی

زندگینامه علی عبدالمالکی

Biography Ali AbdolMaleki

 

علی عبدالمالکی در سال 1363 در تهران متولد شد. پدرش را در دوران کودکی از دست داد و تنها مونس و همدمش مادرش شد. نخستین فعالیت هایش با خواندن آهنگ هایی شاد و برای مراسم عروسی خواند که میتوان به آهنگ "تو فقط اشاره کن" اشاره کرد ، این آهنگ چندی پیش در تمامی سایتهای موزیک قرار گرفت که باعث اعتراضاتی به علی عبدالمالکی شد...

پس از چندی با شرکت در کلاس های موسیقی با سازهای کیبورد و گیتار آشنا شد و به این سازها تسلط کامل پیدا کرد ، آهنگ "بی تو دارم میمیرم" را نیز خودش تنهایی و با گیتاری که به دست داشت خواند ، آهنگ "مکن ناز" هم کمی بعد خواند.

 

علی عبدالمالکی قبل از اینکه وارد دنیای خوانندگی شود فوتبالیست بود و در پست دروازه بان بازی میکرد.

 

علی عبدالمالکی در سال 80 با کامران (بعدها کامران خود را دی جی کامران خواند) چند آهنگ با هم خواندند ، آهنگ "الهی" و "عشقمو بپذیر" آهنگهایی بود که این دو با هم خواندند ولی در هیچ سایتی پخش نشد تا اینکه پس از مشهور شدن علی عبدالمالکی این 2 آهنگ توسط کامران در سایتهای موزیک پخش شد که باعث ضربه شدیدی به علی عبدالمالکی شد ، چون خیلیها فکر میکردند این آهنگها را جدیدا علی عبدالمالکی خوانده است.

 

در سال 83 با سید سروش طباطبایی (دی جی سروش اس جی ترک) آشنا شد ، ولی آن موقع به دنبال خوانندگی به صورت جدی نبود تا اینکه در سال 86 علی عبدالمالکی و دی جی سروش یک آهنگ به صورت تستی با هم ساختند و اسم آن را "نفرین" گذاشتند که پس از مدتها این آهنگ پخش شد و به دلیل کیفیت پایین و تستی بودن آن مورد انتقاد قرار گرفت.

 

در اسفند سال 86 علی عبدالمالکی و دی جی سروش آلبومی به نام "خدانشناس" ساختند و وارد اینترنت کردند که این آلبوم هیاهویی به پا کرد ، سبک جدید این آلبوم باعث استقبال بیش از حد ، از این آلبوم شد. تکستهای دی جی سروش در بین آهنگها نظر بسیاری از طرفداران موسیقی را به خودش جذب کرد ، این آلبوم 8 ترکی با تنظیم دی جی سروش اس جی ترک و آهنگسازی و ترانه سرایی علی عبدالمالکی تا مدتها در هر ماشینی شنیده میشد.

علت اصلی موفقیت این آلبوم صدای عالی و سوزدار علی عبدالمالکی و تنظیم فوق استثنایی دی جی سروش بود که زوجی رویایی تشکیل دادند ... پس از آن دی جی سروش و علی عبدالمالکی در چند آهنگ با هم فیت داشتند.

 

ولی این پایان کار نبود ... در اردیبهشت سال 87 علی عبدالمالکی و دی جی سروش آلبوم دیگری با هم ساختند که 10 ترک داشت ، در این آلبوم علی عبدالمالکی در یک آهنگ شبیه ساز آهنگ مهستی با ایمان ظهراب فیت داشت ، 2 آهنگ رمیکس مهستی ، نیز در این آلبوم (در سالی که تازه مهستی فوت کرده بود) باعث توجه بیشتر به این آلبوم شد ، این آلبوم که "نامسلمون" نام داشت و به صورت غیر رسمی بود موسیقی ایران را لرزاند تا جایی که علی عبدالمالکی بهترین خواننده غیر مجاز سال 87 موسیقی ایران شد.

علی عبدالمالکی پس از موفقیت این 2 آلبوم در سال 87 چندین تک آهنگ مثل "لباس عروست رخت عزاته" و "تا کی باید" پخش کرد که استقبال زیادی از آن شد ولی پس از این چند آهنگ بود که علی عبدالمالکی مدتها سکوت کرد و به دنبال مجوز کارهایش رفت.

 

تا به حال تک آهنگ های زیادی مثل "به پای حرفام" و "اشک نریز" و ... به اسم علی عبدالمالکی پخش شده که هیچ کدام از این خواننده محبوب نیست.

 

غذای مورد علاقه علی عبدالمالکی قرمه سبزی میباشد و از میان خوانندگان به صدای معین ، علاقه خاصی دارد با اینکه خودش هم میداند سبک این دو هیچ شباهتی باهم ندارد. همچنین علی عبدالمالکی از کشور ترکیه خیلی خوشش می آید و دوست دارد حتما به این کشور سفر کند درحالیکه از کشور آمریکا بر خلاف خیلیها بدش می آید.

 

از اواسط سال 87 احتمال های زیادی در مورد آلبوم جدید علی عبدالمالکی درسایت های موزیک دیده میشد و هر بار قول انتشار این آلبوم در ماه آینده را میدادند که با گذشت 1 ماه از سال 89 هم این اتفاق رخ نداد.

شایعات زیادی در مورد آلبومش میباشد که به هیچ وجه این اخبار درست نیست و فقط باید منتظر آلبوم بود چون علی عبدالمالکی هیچ توضیحی در مورد آلبومش نداده است ، اما آنچه که مسلم است حضور دو تنظیم کننده برجسته کشورمان به نام های دی جی سروش و الیاس شیرزاد میباشد.

اخباری مبنی بر جدایی علی و دی جی سروش نیز در بیشتر سایتها زده شده که این اخبار کذب محض است.

 

علی عبدالمالکی علاوه بر خوانندگی ترانه سرایی و آهنگسازی نیز برای خوانندگان دیگر انجام میدهد که میتوان به سوده ، فرهاد نوری ، پوریا عرفانی ، محمد مالکی ، یاسر رشادی و ... اشاره کرد.

 

نزدیک 2 سال هست که به دنبال مجوز سومین آلبوم (مخاطب خاص) خود میباشد که هر بار با مخالفتهای وزارت ارشاد روبرو بوده است ولی با توجه به مجوز دادن چند آلبوم اخیر و باز شدن فضای موسیقی ، آلبوم علی عبدالمالکی نیز به صورت رسمی پخش شد (آلبوم مخاطب خاص)

به خاطر مجوز گرفتن و نخواندن آهنگ جدید پس از مدتها علی عبدالمالکی تصمیم گرفت آهنگ "فدات شم" را که چند سال پیش خوانده بود دوباره میکس کند و در اختیار علاقه مندانش بگذارد ، در حالیکه این آهنگ هنوز میکس و مستر نهایی نشده بود.

 

در آبان سال 88 نیز تک آهنگ "خدانگهدار" از آلبوم جدید علی عبدالمالکی لو رفت ، این آهنگ به صورت ماکت بود و هنوز هیچ تنظیمی روی آن نشده بود ولی صدای عالی علی عبدالمالکی همه بار آهنگ رو به بار کشید.

در نیمه دوم سال 88 علی عبدالمالکی ماه های پرکاری داشت ، آهنگسازی و ترانه سرایی برای چند خواننده و دادن 6 آهنگ جدید واقعا عبدالمالکی را پس از ماه ها دوری دوباره به رده اول موسیقی آورد.

 

علی عبدالمالکی تصمیم گرفت فضای کارش را عوض کند و خواندن در سبکهای دیگر را نیز تجربه کند ، خواندن آهنگ جدید و شادی مثل "یعنی دوستم نداشتی" که بسیار مخالف و موافق داشت و همکاری با الیاس شیرزاد بود باعث شایعات فراوان جدایی او و دی جی سروش شد در حالیکه این دی جی سروش بود که به علی عبدالمالکی پیشنهاد کرده بود با تنظیم کننده های دیگر هم کار کند.

 

علی عبدالمالکی سبک غمگین را نیز تجربه کرد... خواندن 2 آهنگ عاشقانه و غمگین مانند "خدانگهدار" و "یه دل شکوندم" باعث محبوبیت بیشتر علی عبدالمالکی شد.

علی عبدالمالکی همچنین با تنظیم کننده های دیگر و به نامی همچون آرمیک (آرمیک دارای سبک جهانی میباشد) ، الیاس شیرزاد ، علی رهبری و بابک مافی کار کرد.

 

آهنگ "دلم" علی عبدالمالکی ، دارای ترانه ای فوق العاده بود که در ادامه آهنگ "دلکم" ساخته شد و این آهنگ به مراتب بالاتر از آهنگ قبلی بود ، تنظیم کننده این آهنگ علی رهبری بود.

 

علی عبدالمالکی معمولا اگر میخواهد کاری بکند میگوید " اگه حسودا بذارن !!! " و همچنین او از کلیپ های خارجی خیلی خوشش می آید ولی با کلیپ های ایرانی به اصطلاح ، اصلا حال نمیکند... علی عبدالمالکی تا به حال هیچ کلیپی از کارهایش بیرون نداده است اما اگر کار تصویری داشته است یا در استودیو یا پارک خوانده است و آن هم با گیتار.

 

کنسرت های زنده و مجاز علی عبدالمالکی

اولین کنسرت علی عبدالمالکی در اواخر سال 1390 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. از همان سالها خبر آلبوم سوم وی به گوش میرسید اما هربار انتشار آلبوم به سال بعد موکول میشد تا اینکه در سال 1394 آلبومی با عنوان "مخاطب خاص" بصورت رسمی و مجاز ، توسط شرکت پخش دنیای هنر منتشر شد.

علی عبدالمالکی تا به حال 8 کنسرت زنده اجرا کرده است که رکورد کنسرت قبل از اولین آلبوم مجاز را در ایران شکسته است...

6 کنسرت بزرگ و رسمی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و 2 کنسرت بزرگ و زنده در کیش برگزار کرده که مورد استقبال زیاد دوستداران موسیقی قرار گرفت.

علاوه بر این وی کنسرتهای زنده و بزرگی را در شهرهای یاسوج ، سرعین ، زنجان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، خرم‌آباد و ... برگزار کرده است.

 

جدیدترین آهنگ عبدالمالکی به نام موج برای محرم 1394 (94/7/21) (دانلود آهنگ موج)

صحبتهای علی عبدالمالکی درباره آهنگ موج ؛ با تمام احساس تقدیم به بزرگمردان و فرشتگان روی زمینی که شاید در طول این سالها زیاد مورد توجه نبودند و دریا دلانی که در طول هشت سال دفاع مقدس دچار موج گرفتگی شدند.

 

 

دانلود تمامی آهنگها و آلبومهای علی عبدالمالکی (فول آلبوم)

 

بیوگرافی کامل از علی عبدالمالکی 

 

 

بیوگرافی کامل علی عبدالمالکی

منبع : خاطره موزیک



خاطره موزیک

ارسال دیدگاه برای این مطلب


کد امنیتی رفرش

پلی بک جدید - رایگان - تخصصی


کسب درآمد

از طریق لینک های زیر پولدار شوید


بهترین و معتبرترین سایت ها


روی لینکهای زیر کلیک و در سایتها عضو شوید و براحتی کسب درآمد کنید


بهترین و معتبرترین سایتهای کسب درآمد و استخراج بیتکوین




Crypto Free


Litecoin Ads


Ajoll


Coin Payu


Ad Btc


Gram Free


Faucet Pay




درآمد عالی از طریق Shortlinks *



Auto Faucet


Auto Claim




بهترین ها  :



*** BTC Newz ***

*** Everve ***





Fauct Free (Top)


BTC  -  TRX  -  LTC

ETH  -  DASH  -  Tether

USDC




 سایت بسیار پردرآمد :


( اگر بدنبال درآمد هستید این سایتها را از دست ندهید )



Larvel Faucet


*** Dogemate ***


** Fire Faucet **


Faucet Crypto *


Bitcoin Trophy


Moremoney




ماینر های آفلاین و کاملا رایگان :


( فقط کافیست ثبت نام کنید و رایگان کسب درآمد کنید )



**  ShiBa  **




Mineex


Armex




اجاره سرور :


( ثبت نام کنید 100 دلار هدیه بگیرید و روزانه حداقل 2 دلار بدون هیچ زحمتی بدست آورید )



Cryptohuge


Duplinow


** Storm Gain **




Faucts FaucetPay (Toop)

xFaucet



LTC  -  DGB  -  BTC

ETH  -  DOG  -  BCH

DASH  -  ZEC  -  TRON




Faucts FaucetPay (Toop)

MultiClaim



BTC  -  BCH  -  LTC

ETH  -  DASH  -  DGB

DOGE  -  TRX   -  USDT




Faucts FaucetPay (Toop)

ClaimFreeCoins



BTC  -  BCH  -  LTC

ETH  -  DASH  -  DGB

DOGE  -  TRX   -  USDT




سایتهای مرتبط با Express Crypto

( بدلیل درآمد بالا ، این سایتها را از دست ندهید )



Express Crypto


Golden-mines


Ec Mining


Faucet World




بهترین سایت ها ، بهترین درآمد ها

(بهترین سایتها از لحاظ کسب درآمد)



Softairbay


MyBitFarmer


SimpleBits




ساده ترین سایت های معتبر کسب رمزارز



*** Mining Online ***


*** Free Binance ***


BitShark


B24-Mining


Kayli


** ShibMiner **




بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

(معتبرترین سایتهای ایرانی - بهترین کیف پول wallet)

در این سایت براحتی ارز خود را بفروشید


Nobitex


OK-EX